Aftellen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Anita en Leonie - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Anita en Leonie - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Anita en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Anita en Leonie

16 Juni 2009 | Nederland, Tilburg

Over 10 dagen is het zover, wij gaan naar Suriname :) Tijdens onze reis zullen we jullie via deze weg op de hoogte houden van onze belevenissen in Suriname en Brazilië.

Voor wie het nog niet weet, even een korte beschrijving van onze reisplannen: De hele maand juli zullen we in Paramaribo vrijwilligerswerk gaan doen in kinderhuis Swami Dayanand. Naast de werkzaamheden zullen we natuurlijk het land gaan verkennen in de weekenden.
Begin augustus zullen we doorreizen naar Brazilië en daar van noord naar zuid door het land trekken. Op 26 augustus vliegen we terug vanaf Rio de Janeiro naar Amsterdam.

Groetjes Anita en Leonie

• 16 Juni 2009 - 14:25

Annie:

Hallo Leonie en Anita,

Het is nu wel erg dicht bij. Leuk dat jullie ook de site bij gaan houden.

toedels meiden

• 18 Juni 2009 - 17:49

Jorien:

Leeeeuw!! Ik wil je alvast heeuuul veel plezier wensen! Geniet ervan, he! Ik zal nog wel ff aan je denken vanuit hier... (jaloeerrs...) Ik moet nog ff druk aan de rapporten ;)
    Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Zal daarom ook nog wel eens langssurfen om de berichtjes te lezen.
    Liefs Jorien

• 19 Juni 2009 - 12:14

Ilse:

Ik heb me officieel aangemeld; kom maar op met die verhalen!

X

• 24 Juni 2009 - 15:14

Karin En Familie:

Nog even snel een berichtje voordat jullie vertrokken zijn. Alles onder controle? Jullie hebben er vast veel zin in. Wij wensen jullie een goede reis en zullen de verhalen op de site zeker volgen. Bye, Bye,
    zwaai, zwaai en See you.

• 25 Juni 2009 - 19:20

Gerda Horck:

Hallo leonie

Een leuke tijd allerbei gewenst in suriname,en veel succes.

groeten Gerda

• 25 Juni 2009 - 20:08

Ronny De Bruin:

hoi opgepast met de mannen daar met alle mooie verhalen, hoop dat jullie de voorbeeldige vrijwilligers zullen zijn
    en niet aansluiten bij heel wat van de rare studenten, die zich misdragen,

groetekes,

Ronny

• 26 Juni 2009 - 11:18

Susan Maurik:

Leonie, Wat ga je nu dan weer doen? haha
    Ik lees dat je vandaag al vertrekt! Veel plezier en zal deze site wel ff in de gaten houden!

Liefs

• 26 Juni 2009 - 20:03

Lisette:

Meiden! Goed aangekomen? xx Lisette

• 26 Juni 2009 - 20:32

Annie 26-6:

telefoontje om 22.30 van Leonie.
    Meiden zijn goed geland en hartelijk ontvangen door Tjitra. Morgen zullen ze de
    stad verkennen.

groetjes

• 27 Juni 2009 - 10:38

Bauke En Gera :

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en Anita bedankt voor de post.
    Geniet van Paramaribo en kinderen.

• 27 Juni 2009 - 15:45

Laura:

Ha leeuw en Anita, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hoe was de ontvangst? Ben benieuwd hoe jullie eerste verkenningstocht is verlopen vandaag. Geniet, succes en take care! Liefs, Laura